• BIST 73.391
  • Altın 133,104
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • Bilecik 0 °C

PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI TEMİZLİK AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI TEMİZLİK AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI TEMİZLİKAİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜAİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI TEMİZLİK hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun

19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası :2016/438138

1-İdarenin

a) Adresi :Gazi Paşa Mah.Tevfik Bey Cad.Arz birlik İş Merkezi A Blok 11100 11

BİLECİK MERKEZ/BİLECİK

b) Telefon ve faks numarası :2282122037 - 2282121940

c) Elektronik Posta Adresi :bilecik@aile.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi :https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı :Bilecik ÇEKOM Müdürlüğünde en az Orta Öğretim-Lise mezunu 1 Temizlik

Personeli ; Bilecik Saffet Şeker ÇODEM müdürlüğünde en az Ortaöğretim-Lise

mezunu 4 Temizlik 1 Kaloriferci personelinin 12 ay süre ile çalıştırılması işi

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Yapılacağı yer :Bilecik ÇEKOM Müdürlüğü ve Bilecik Saffet Şeker ÇODEM Müdürlüğü

c) Süresi :İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer :Gazi Paşa Mah.Tevfik Bey Cad. Arzbirlik İş Merkezi A-Blok Merkez-Bilecik

b) Tarihi ve saati :24.11.2016 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından,

ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk

ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin

yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil

Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları

gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla

hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil

memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından

ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın

korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya

teknolojik ürün deneyim belgesi.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.Kamuda veya özel sektörde personel çalıştırılmasına dayalı olarak ihale edilen binaların genel temizliği

işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bilecik Aile ve Sosyal Politikalar

Müdürlüğü adresinden adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak

indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bilecik Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği

gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir

iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden

birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat

vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde

bırakılacaktır.                                                                                      (BN 472)

Bu haber toplam 79 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • MALZEME DÂHİL YEMEK HAZIRLAMA VE DAĞITIM KADIN KONUKEVİ MÜDÜRLÜĞÜ BİLECİK AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK26 Kasım 2016 Cumartesi 09:39
  • BİLECİK SÖĞÜT JANDARMA ULAŞTIRMA TABUR KOMUTANLIĞI 5.BÖLÜK VE TÖREN ALANI PREFABRİK WC YAPIM İŞİ BİLECİK İL ÖZEL İDARESİ PLAN PROJE YATIRIM VE İNŞAAT MÜDÜRLÜĞÜ26 Kasım 2016 Cumartesi 09:33
  • T.C. OSMANELİ İCRA DAİRESİ 2016/96 TLMT. TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI26 Kasım 2016 Cumartesi 09:30
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI KURULUŞLARIMIZIN 12 AY SÜRELİ (YAKIT HARİÇ) ÖZEL TAŞIT KİRALAMA HİZMET ALIMI İŞİ AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK26 Kasım 2016 Cumartesi 09:20
  • T.C. OSMANELİ (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU 2016/3 SATIŞ TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI12 Kasım 2016 Cumartesi 11:42
  • BİLECİK ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ MURATDERE, AKSU EK VE BOZÜYÜK EK ORMAN EMVALİ DEPOLARINDA İBRELİ VE YAPRAKLI ORMAN EMVALİ İSTİFLENMESİ HİZMET ALIMI İŞİ ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ-BİLECİK DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR ORMAN GENE12 Kasım 2016 Cumartesi 11:36
  • KREDİ VE YURTLAR KURUMU BİLECİK İL MÜDÜRLÜĞÜNE 1 (BİR) KİŞİ TEMİZLİK K.Y.K. BİLECİK İL MÜDÜRLÜĞÜ DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ12 Kasım 2016 Cumartesi 11:24
  • ASFALT PLENT ŞANTİYESİNE AYDINLATMA VE GÜVENLİK KAMERASI KURULMASI İŞİ BİLECİK İL ÖZEL İDARESİ YOL VE ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ12 Kasım 2016 Cumartesi 11:18
  • SERBEST PİYASADAN ELEKTRİK ENERJİSİ ALIM İŞİ POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ BİLECİK İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ12 Kasım 2016 Cumartesi 11:13
  • ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK12 Kasım 2016 Cumartesi 11:07
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Bilecik Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0 228 212 40 29 Faks : 0 228 212 40 29