Anahtar Parti’den aşure ikramı

Anahtar Parti’den aşure ikramı

Anahtar Parti Bilecik İl Başkanlığı tarafından aşure ikramında bulunuldu.

Anahtar Parti Bilecik İl Başkanlığı tarafından aşure ikramında bulunuldu.

Atatürk Parkı önünde gerçekleştirilen aşure ikramına vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken 1500 kişilik aşure dağıtımı yapıldığı öğrenildi.

Anahtar Parti Bilecik İl Başkanı M. Serkan Kısacık tüm Bileciklilerin Muharrem Ayı’nın hayırlara vesile olmasını dileyerek yapılan ikramların kabul olması dileklerinde bulundu.

2fb19c1c-4978-48d8-84ad-ea9d3c770ba8.jpeg

3e452a1f-57cb-4627-9d64-c2c8c6c3524a.jpeg

Bu haber toplam 27 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.