Belelediyeden Vaandaşlara 15 Ton Su Desteği

Belelediyeden Vaandaşlara 15 Ton Su Desteği

Osmaneli Belediyesi tarafından vatandaşlara aylık 15 ton su desteği devam ediyor.

Osmaneli Belediyesi tarafından vatandaşlara aylık 15 ton su desteği devam ediyor.

Belediyeden yapılan açıklamada 6 Mart 2025 tarihinde başlatılan mesken abonelerine aylık 15 tona kadar ücretsiz su desteği uygulaması kapsamında 24 Haziran 2026 tarihi itibarıyla ilçede yaklaşık 7 bin 400 mesken abonesine hane başına ortalama 60 TL tasarruf sağlandığı belirtildi.

Ayrıca bu uygulama sayesinde bugüne kadar vatandaşlara toplamda yaklaşık 6 Milyon 926 Bin TL ekonomik katkı sunulduğu ifade edildi.

su.jpeg

Bu haber toplam 14 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.