Bilecikli Sporcular Madalyaları Topladı!

Bilecikli Sporcular Madalyaları Topladı!

Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezi Türkiye Kampı ve Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Bilecikli sporcular önemli başarılara imza attı.

Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezi Türkiye Kampı ve Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Bilecikli sporcular önemli başarılara imza attı.

55 kg Genç Kızlar kategorisinde Neslişah Ençok, Türkiye Şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.

46 kg Genç Kızlar kategorisinde İrem İşel ise Türkiye ikincisi olarak büyük bir başarı elde etti.

Her iki sporcu da milli takım kadrosuna seçilerek, Portekiz ve Sırbistan’da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda ülkemizi temsil etmeye hak kazandı.

Ayrıca Kazakistan’da milli takımımız adına mücadele eden Bilecikli Sporcular Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci de bu turnuvalara doğrudan katılım hakkı elde etti.

Böylece Sporcu Eğitim Merkezinde taekwondo branşında eğitim gören 4 Bilecikli sporcu, uluslararası organizasyonlarda ay-yıldızlı formayla ülkemizi temsil edecek.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, elde ettikleri üstün başarılarla ülkemizi, uluslararası arenada temsil etme hakkı kazanan sporcular Neslişah Ençok, İrem İşel, Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci ile antrenör Hanife Yıldız’ı tebrik ederek, Portekiz ve Sırbistan’da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda kendilerine başarılar diledi.

sporcu1.jpg

sporcu2.jpeg

sporcu3.jpg

Bu haber toplam 35 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.