Bilecik'te Aşure İkramı
Muharrem ayı münasebetiyle İl Müftülüğü tarafından Şerifpaşa Camii'nde Cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Muharrem ayı münasebetiyle İl Müftülüğü tarafından Şerifpaşa Camii'nde Cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
İl Müftüsü Ahmet Dilek, programa katılarak vatandaşlarla bir araya geldi ve aşure ikramına eşlik etti.
Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunun yaşatıldığı programda, tüm vatandaşlara hayırlı ve bereketli bir Muharrem ayı temennisinde bulunuldu.


Bu haber toplam 13 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.