Bilecik’te Bağımlılığa Karşı Seferberlik
Dünya Uyuşturucu ile Mücadele Günü kapsamında Bilecik Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından farkındalık semineri gerçekleştirildi.
Dünya Uyuşturucu ile Mücadele Günü kapsamında Bilecik Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından farkındalık semineri gerçekleştirildi. YEDAM Uzmanı Klinik Psikolog ile Kurum Uzmanı Sosyolog katılımıyla düzenlenen programda, bağımlılığın birey ve toplum üzerindeki etkilerine dikkat çekildi. Seminerde, uyuşturucunun yalnızca bireysel bir sorun olmadığı, toplumun geleceğini de doğrudan tehdit ettiği vurgulandı. Bilecik Denetimli Serbestlik Müdürlüğü yetkilileri ise bağımlılıkla mücadelenin kararlılıkla sürdürüldüğünü ifade etti. Yetkililer, farkındalık ve toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekerek her bireyin yeniden kazanılabileceğini belirtti. Programda, “Bir kişi değişirse, bir hayat değişir” mesajı öne çıktı.

Bu haber toplam 6 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.