Bilecik’te kontrolden çıkan araç ağaca çarptı

Bilecik’te kontrolden çıkan araç ağaca çarptı

Bilecik’in Osmaneli ilçesine bağlı Bereket Köyü’nde meydana gelen trafik kazasında kontrolden çıkan araç ağaca çarptı. Kazada 1 kişi yaralandı.

Bilecik’te meydana gelen trafik kazasında kontrolden çıkan araç ağaca çarptı.

Alınan bilgilere göre, kaza Bilecik’in Osmaneli ilçesine bağlı Bereket Köyü’nde meydana geldi. M.K.M. idaresindeki 54 LA 713 plakalı araç seyir halinde iken direksiyon hakimiyetinin kaybolması sonucunda yolun sol tarafında bulunan bahçeye girdi. Araç burada ağaca çarparak durabildi.

Kaza sonucu araçta yolcu olarak bulunan O.A. yaralanırken İznik Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

9832bd65-b19d-4dfc-9d28-4fd89c788dda.jpeg

41753b03-1123-4959-99f3-30d95beebafb.jpeg

Bu haber toplam 110 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.