Bilecik'te Motosiklet Denetimi!
Bilecik'te trafik denetimleri devam ediyor.
Bilecik'te trafik denetimleri devam ediyor.
Bu kapsamda Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğünce ilçede 9 farklı noktada, sabit ve seyir halinde görev yapan 18 ekip ve 65 personelin katılımıyla şok motosiklet uygulamaları gerçekleştirildi.
Yapılan denetimlerde 310 motosiklet kontrol edildirken, koruyucu ekipman kullanımı, hız limitlerine uyulması ve trafik kurallarına riayet edilmesi konularında sürücülere bilgilendirme ve denetim faaliyetleri gerçekleştirildi.
Ayrıca İl Emniyet Müdürlüğünden paylaşılan bilgi notunda; "Güvenli sürüş bilincinin artırılması amacıyla yürütülen çalışmalarımız kapsamında, sürücülerimize yönelik bilgilendirme ve denetimlerimiz aralıksız devam edecektir." ifadelerine yer verildi.



Bu haber toplam 27 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.