Bilecik'te Zehir Avı!
Bilecik'te Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından uyuşturucuyla mücadele çalışmaları devam ediyor.
Bilecik'te Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından uyuşturucuyla mücadele çalışmaları devam ediyor.
Bu kapsamda Bozüyük Narkotik Büro Amirliğince gerçekleştirilen çalışmada muhtelif miktarda Captagon maddesi geçirildi. Ayrıca ‘Kullanmak için uyuşturucu madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak’ ve ‘Uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti’ suçlarından 1 şahıs tutuklandı.

Bu haber toplam 54 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.