Dijital abonelik işlemleri sayesinde 11 ayda 295 ağaç kurtarıldı

Dijital abonelik işlemleri sayesinde 11 ayda 295 ağaç kurtarıldı

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende hem tüketicilerin hayatını kolaylaştırıyor hem de kağıt kullanımını azaltarak çevreye katkı sağlıyor.

Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta dijital kanallar, çağrı merkezi ve e-Devlet platformu üzerinden abonelik işlemleri yapmaya olanak tanıyan Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende hem tüketicilerin hayatını kolaylaştırıyor hem de kağıt kullanımını azaltarak çevreye katkı sağlıyor. Bu yılın ilk 11 ayında abonelik işlemlerinin yüzde 98,90’ını mesafeli satış sözleşmesi ile gerçekleştirdiklerini söyleyen Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan, “Tüketicilerimizin duyarlılıkları sayesinde 14,7 ton kağıt tasarrufu yaparak 295 ağacın kesilmesini önledik. 393 bin litre su tasarrufu, 19,14 ton emisyon azaltımıyla da sürdürülebilir bir geleceğe katkı sağladık” dedi.

dijital-abonelik-islemleri-sayesinde-11-ayda-295-agac-kurtarildi1.jpg

Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik abonelik işlemleri, satış, faturalama ve tahsilat operasyonlarını yürüten Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, Akıllı Hayat 2030 vizyonu kapsamında dijitalleşme çalışmalarını sürdürüyor. Beş ildeki Müşteri Hizmet Merkezleri’nin (MHM) yanı sıra dijital kanallar, çağrı merkezi ve e-Devlet üzerinden sunduğu çözümlerle kağıt kullanımını minimize eden şirket, yılın ilk 11 ayında gerçekleştirdiği yüksek oranlı mesafeli satış sözleşmeleriyle operasyonel süreçlerini çevre dostu bir modele dönüştürerek yüzlerce ağacın ve tonlarca suyun korunmasına katkı sağladı.

Tamer Akaslan: “Tüketicilerimiz işlemlerini hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirebiliyor”

Dijital abonelik alanında yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi veren Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan, “2021 yılında EPDK’nın yasal mevzuatı değiştirmesinin hemen ardından enerji sektöründe mesafeli sözleşme uygulamasına geçen ilk şirket olduk. Aynı zamanda online işlemler, çağrı merkezi, e-Devlet platformu üzerinden ve serbest tüketici ikili anlaşmaları için mesafeli sözleşme yapan ilk şirketiz. Bu adımlar sayesinde tüketicilerimiz, MHM’lere gelmelerine gerek kalmadan bulundukları yerden işlemlerini hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirirken sürdürülebilir bir geleceğe de katkı sağlıyor” dedi.

“Operasyonel verimliliğimizi artırırken doğadaki ayak izimizi küçülttük”

Bu yılın ilk 11 ayına ilişkin verileri paylaşan Akaslan şunları söyledi; “Ocak-Kasım 2025 tarihleri arasında abonelik işlemlerinin yüzde 98,90’ını mesafeli satış sözleşmesi ile gerçekleştirdik. Dijital abonelik işlemleri sayesinde A4 kağıt kullanımımızı 2,9 milyon adet azalttık; bu da 14,7 ton kağıttan tasarruf etmemizi ve böylelikle 295 ağacı kurtarmamızı sağladı. Yine bu kapsamda 393 bin litre su tasarrufu yaptık ve karbon emisyonumuzu 19,14 ton azalttık. Bundan sonra da teknolojinin gücüyle operasyonel verimliliğimizi artırırken doğadaki ayak izimizi küçültmeye devam edeceğiz.”

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende’nin uzaktan abonelik işlemleri www.oepsas.com.tr adresindeki ‘Online İşlemler’ bölümünden, 0850 933 3 999 numaralı çağrı merkezinden veya www.turkiye.gov.tr/osmangazi-elektrik-perakende-satis-as adresi üzerinden gerçekleştirilebilir.

dijital-abonelik-islemleri-sayesinde-11-ayda-295-agac-kurtarildi.jpg

Kaynak:Haber Kaynağı

Bu haber toplam 6 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.