Hasta Kabulüne Başladı
Sağlık Bakanlığı tarafından Bilecik'e yapılan doktor atamaları devam ediyor.
Sağlık Bakanlığı tarafından Bilecik'e yapılan doktor atamaları devam ediyor.
Bu kapsamda Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Uzmanı Şeyma Bayındır Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde hasta kabulüne başladı. Ayrıca gerekli görülmesi halinde diğer alanlarda da doktor atamalarının devam edeceği belirtildi.


Bu haber toplam 104 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.