Okul Müdürleri Yıl Sonu Toplantısında Bir Araya Geldi
Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek başkanlığında; il müdür yardımcıları, şube müdürleri ve merkez ilçe eğitim kurumu müdürlerinin katılımıyla Eğitim Kurumu Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek başkanlığında; il müdür yardımcıları, şube müdürleri ve merkez ilçe eğitim kurumu müdürlerinin katılımıyla Eğitim Kurumu Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda; Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli,2025-2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi, Millî Eğitim Bakanlığının ilgili genelgeler ve eğitim öğretim süreçlerine ilişkin gündem maddeleri ele alınarak görüş alışverişinde bulunuldu.
Ayrıca yeni eğitim öğretim yılına yönelik planlama ve hazırlık çalışmaları değerlendirilerek, eğitimde niteliğin artırılmasına yönelik hedefler üzerinde duruldu. Gerçekleştirilen toplantı, dilek ve temennilerin paylaşılmasının ardından sona erdi.


Bu haber toplam 8 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.