Porland, Maison & Objet Fuarı’na katıldı
Sofra estetiğinden başlayarak yaşamın tüm alanlarına değer katan Türkiye’nin öncü porselen üreticilerinden Porland, tasarım dünyasının önde gelen fuarlarından biri olan Maison & Objet Fuarı’na katıldı.
Sofra estetiğinden başlayarak yaşamın tüm alanlarına değer katan Türkiye’nin öncü porselen üreticilerinden Porland, tasarım dünyasının önde gelen fuarlarından biri olan Maison & Objet Fuarı’na katıldı. 8-12 Eylül 2022 tarihleri arasında Fransa’nın Paris kentinde gerçekleşen fuarda Porland, yeni serileri Porland Re-Gen ve Porland Stoneware’i ziyaretçileriyle buluşturdu.
Tasarım dünyasının önde gelen fuarlarından biri olan ve her yıl Ocak ile Eylül aylarında düzenlenen Maison&Objet Fuarı’nda bu yıl da tasarım ve yaratıcılık adına üretilen tüm eserler, objeler, dekorasyon ürünleri, dünyaca ünlü markalar tarafından sergilendi. Fuarda tasarım ve dekorasyon dünyasındaki son trendler keşfedilirken fuar ziyaretçilerini küresel bir dekoratif manzara karşıladı. Yarım asra yaklaşan geçmişi ile dünya sofra kültürüne değer kazandıran Porland, son teknolojiyle üretilen serileri Porland Re-Gen ve Porland Stoneware ürünlerini Fransa’da düzenlenen Maison & Objet Fuarı’nda sektör profesyonelleri, iş ortakları ve fuar ziyaretçilerine ilk kez tanıttı.
“Ürünlerimizi dünya ile buluşturuyoruz”
Porland’ın Türkiye pazarında olduğu kadar global pazarda da yoğun ilgi gördüğünü belirten Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Porland olarak hem gastronomi sektöründe otel, restoran ve kafelere hizmet eden hem de perakende kesiminde de her eve hitap eden geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Porselen konusundaki uzmanlığımızı aktarmak, yeni koleksiyonlarımızı tanıtmak üzere birçok ülkenin profesyonellerini bir araya getiren organizasyonlarda yer almayı oldukça önemsiyoruz. Tasarım dünyasının en önemli fuarlarından olan ve dünya trendlerini belirleyen Maison & Object Fuarı’nda yer alarak yenilikçi ürünlerimizi dünya lideri sektör profesyonelleri ile buluşturduğumuz için oldukça mutluyuz” dedi.
Yeni teknolojilerle geliştirilen sürdürülebilir tasarımlar
Porland, 2005’ten bu yana yüzde 100 geri dönüşümden ürettiği tasarımlara ek olarak, üretimde oluşan kırıkları da geri dönüştürerek geliştirdiği Re-Gen markasının ürünlerini ilk kez Maison&Objet Fuarı’nda ziyaretçileriyle buluşturdu. Çevreye duyarlılığa odaklanan koleksiyon, Salda ve Ontario desen seçenekleriyle sergilendi. Fuarda ilk kez sergilenen bir diğer seri ise, güçlü, sert ve gözeneksiz yapısıyla kurşun kadmiyum gibi ağır metalleri içermeyen Stoneware markasının ürünleri oldu. Yüzde 0 su emişkenliği ile fark yaratan Stoneware; Genesis, Iris, Ironstone, Nature, Pearl, Savanna, Selene, Vintage olmak üzere toplamda sekiz koleksiyona hayat verdi. Porland’ın klasikleşmiş koleksiyonlarından; Fas stilinden ilham alan
Morocco, retro şıklığa sahip Alumilite Christina, şık ve renkli Pure Seasons ile paylaşılan sofraların mutluluğunu yansıtan Ethos Lykke, Maison&Objet Fuarı’nın yoğun ilgi gören diğer koleksiyonları arasında yer aldı.
Bu haber toplam 520 defa okunmuştur
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.