Uyuşturucu Ele Geçirildi!
Bilecik'te uyuşturucuyla mücadele çalışmaları sürüyor.
Bilecik'te uyuşturucuyla mücadele çalışmaları sürüyor.
Bu kapsamda İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlü tarafından yapılan çalışmada muhtelif miktarda Metamfetamin maddesi ve 1 adet Bong aparatı geçirildi. Ayrıca "Kullanmak için uyuşturucu madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak" suçundan 1 şüpheli şahıs yakalandı.

Bu haber toplam 15 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.