Uyuşturucu Ele Geçirildi!

Uyuşturucu Ele Geçirildi!

Bilecik'te uyuşturucuyla mücadele çalışmaları sürüyor.

Bilecik'te uyuşturucuyla mücadele çalışmaları sürüyor.

Bu kapsamda İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlü tarafından yapılan çalışmada muhtelif miktarda Metamfetamin maddesi ve 1 adet Bong aparatı geçirildi. Ayrıca "Kullanmak için uyuşturucu madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak" suçundan 1 şüpheli şahıs yakalandı.

uyusturucu.jpeg

Bu haber toplam 15 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.