Uyuşturucuya Geçit Yok!

Uyuşturucuya Geçit Yok!

Bilecik'te uyuşturucuyla mücadele çalışmaları sürüyor.

Bilecik'te uyuşturucuyla mücadele çalışmaları sürüyor.

Bu kapsamda Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmada; Muhtelif miktarda Sentetik Kannabinoid (Bonzai) ve 1 adet Aseton maddesi geçirildi. Ayrıca "Kullanmak için uyuşturucu madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak" suçundan 1 şüpheli şahıs yakalandı.

uyusturucu.jpeg

Bu haber toplam 91 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.