Yıldırım düşmesi sonucu yangın çıktı

Yıldırım düşmesi sonucu yangın çıktı

Bilecik’te yıldırım düşmesi sonucu ormanlık alanda küçük çaplı yangın meydana geldi.

Bilecik’te yıldırım düşmesi sonucu ormanlık alanda küçük çaplı yangın meydana geldi.

Alınan bilgilere göre, Bilecik’in Gölpazarı ilçesine bağlı Dereli Köyü mevkiinde ormanlık alandan dumanların yükseldiği görüldü. Bunun üzerine olay yerine jandarma ve orman ekipleri sevk edildi. Ekipler yaptıkları inceleme sonucunda yıldırım düşmesi sonucu ağaç diplerindeki kuru otların alev aldığını tespit etti. Küçük çaplı yangın söndürülürken soğutma işlemi gerçekleştirildi.

2504d9a3-574d-4434-9a57-3c384e00818e.jpeg

Bu haber toplam 155 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.