Yıldırım düşmesi sonucu yangın çıktı
Bilecik’te yıldırım düşmesi sonucu ormanlık alanda küçük çaplı yangın meydana geldi.
Bilecik’te yıldırım düşmesi sonucu ormanlık alanda küçük çaplı yangın meydana geldi.
Alınan bilgilere göre, Bilecik’in Gölpazarı ilçesine bağlı Dereli Köyü mevkiinde ormanlık alandan dumanların yükseldiği görüldü. Bunun üzerine olay yerine jandarma ve orman ekipleri sevk edildi. Ekipler yaptıkları inceleme sonucunda yıldırım düşmesi sonucu ağaç diplerindeki kuru otların alev aldığını tespit etti. Küçük çaplı yangın söndürülürken soğutma işlemi gerçekleştirildi.

Bu haber toplam 155 defa okunmuştur

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.